S predavanjem Anite Kovačič, predstavnice za odnose z javnostmi na PU Maribor, o komunikacijskih kampanjah, ki jo je izvedla za študente Medijskih komunikacij na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko UM, smo zagnali že šesto izvedbo Kreakcije.
Gre za družbeno-odgovorno kreativno akcijo, v sklopu katere študentje pripravljajo komunikacijske projekte, s katerimi naslavljajo eno izmed perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, medvrstniško nasilje, boj proti prepovedanim drogram in interes za delo mladih v policiji.
S pripravo različnih komunikacijskih kampanj se lahko pohvalimo tudi na PU Maribor, kjer smo bili na tem področju že nagrajeni tako na državnem, kot mednarodnem nivoju. V predavanju študentom se je Anita Kovačič osredotočila predvsem na vlogo komuniciranja na področju osveščanja, prepričevanja, motiviranja in oblikovanja vzajemnega razumevanja. Predstavila je različne mednarodno prepoznane komunikacijske kampanje.
Najboljše projekte vsako leto izbira strokovna komisija, ki jih oceni glede na vsebino osrednjega sporočila in besedil za družbena omrežja, slogan, vsebino projekta, scenarij filma, pripravljene videoposnetke in grafične elemente. Pri tem se še posebej osredotoča na razumljivost, celovitost in usklajenost posameznih elementov, dodelanost kreativne ideje, osrednje sporočilo in slogan, kreativni pristop, opredeljen problem, raziskavo področja, tehnično izvedbo in dodatni angažma študentov.
Projekte nagradijo v Slovenskem društvu za odnose z javnostmi, kjer najboljše brezplačno popeljejo na Slovensko konferenco za odnose z javnostmi.
Preverite nagrajene projekte lanskega leta.


