Medijski dan 2021 z domačimi in mednarodnimi medijskimi trendi

Medijski dan 2021 z domačimi in mednarodnimi medijskimi trendi

Medijski dan 2021 z domačimi in mednarodnimi medijskimi trendi 1280 720 Medijske

Letošnji Medijski dan 2021 je v spletnem okolju združil domače in tuje strokovnjake. Pod temo Mediji in komuniciranje: izzivi in trendi digitalne prihodnosti so svoje poglede, analize in refleksije predstavili programski direktor POP TV Branko Čakarmiš, ugledni profesor in avtor mnogih strokovnih knjig Daya Thussu, grafični oblikovalec in vizualni umetnik Slavimir Stojanović Futro ter kreativni direktor Trampolin studia Tine Lugarič.

Inštitut za medijske komunikacije je po enoletnem premoru letos na daljavo povezal ugledne mednarodne in domače strokovnjake, njihove študente in druge obiskovalce, ki jih zanimajo aktualni medijski trendi. »Razmere so nam narekovale organizacijo Medijskega dne na daljavo, ki pa smo ga mednarodno obarvali z aktualnimi vsebinami in vrhunskimi govorci, ki prepoznavajo medijske trende na globalni ravni. Z dogodkom smo želeli pokazati, da je medijska industrija zahtevna, a navdihujoča, s seboj nosi odgovornost in moč, a obenem tudi mladim daje možnosti, da izrazijo mnoge talente« je povedala predstojnica Inštituta za medijske komunikacije izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer.

 

Kot prvi je sedanjosti in prihodnosti televizije programski direktor POP TV Branko Čakarmiš, ki je izpostavil, da so odprti do mnogih idej, obenem pa jih poskušajo izpiliti do popolnosti, ko lansirajo oddajo: »Resničnostne oddaje so sedanjost in prihodnost, iščemo pa izvirne ideje,« je še poudaril Čakarmiš. Ugledni profesor na Hong Kong Baptist University in avtor mnogih knjig s področja medijev Daya K. Thussu je v analizi globalnih medijskih trendov posebej opozoril na problem cenzure spletnih medijskih kanalov v Aziji, razvoj in dostop do svetovnega spleta v največjih državah sveta ter spregovoril o zaskrbljujoči dominanci tehnoloških gigantov.

 

V drugem delu Medijskega dne 2021 je v ospredje stopila vizualna govorica. Grafični oblikovalec in vizualni umetnik Slavimir Stojanović Futro je kot izhodišče svojega predavanja navedel podatke, da je 85 % komunikacije vizualne, da vsak dan sprejmemo 10000 vizualnih komunikacij in da nam ostane 8 sekund za komunikacijo. Kreativni direktor Trampolin studia Tine Lugarič je s svojo prezentacijo študentom dal pogum za vstop na lastno kreativno pot, ki pa zahteva izjemno dodano vrednost, presežek kreativnosti in predanost delu, kar je ponazoril z besedno zvezo: »Jump higher and have fun.«

 

V popoldanskem delu Medijskega dne 2021 so udeleženci lahko obiskali dve delavnici. Prvo, z naslovom Vizualna poezija, je vodila finska grafična oblikovalka in vizualna umetnica Marion Robinson. Delavnico Učinkovita komunikacija na družbenih medijih pa je vodila direktorica za digitalni marketing in podjetniška mentorica Monika Horvat.

Back to top
Piškotki 🍪

Ko obiščete našo spletno stran, se lahko podatki iz nekaterih storitev shranjujejo (običajno v obliki piškotkov). Tukaj lahko spremenite vaše nastavitve zasebnosti. Omeniti velja, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vašo izkušnjo na našem spletnem mestu in na storitve, ki jih lahko ponudimo.

Google Analytics koda za analitiko.
Google Fonts.
Google Maps.
Vdelani videoposnetki.

Pogoji zasebnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Določite svoje nastavitve zasebnosti in / ali se strinjate z našo uporabo piškotkov. 🍪