Kreakcija je družbeno odgovorna in kreativna akcija Slovenska policija / The Slovenian police, v kateri sodelujejo tudi naši medijci pri predmetu Odnosi z javnostmi. Letos so pripravili kar 13 projektov!
Prvo mesto so osvojili: Tim Cof, Martin Grosek in Jan Hauptman s komunikacijsko kampanjo Don’t post/text/glance and drive!, ki opozarja na nevarnosti vožnje s telefonom.
Drugo mesto sta osvojila: Jure Kodrič in Žan Zafošnik s komunikacijsko kampanjo Nasilje ni igra!, ki mlade opozarja na medvrstniško nasilje.
Tretje mesto so osvojili: Tamara Grabušnik, Matej Vavče in Tilen Drumlič Denac s komunikacijsko kampanjo Naj te nihče ne moti, bodi varen na poti!, ki na kreativen način prikazuje težave uporabe telefona pri vožnji.
V komisiji, ki je ocenjevala projekte, so bili:
- Alenka Vidic Praprotnik, Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS), predsednica komisije,
- izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za medijske komunikacije,
- mag. Vesna Stojanović, Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS).
Videi so nastali v okviru predmeta Odnosi z javnostmi pod mentorstvom docentke dr. Tine Tomažič, asistentke Irene Lovrenčič Držanič in somentorstvom Anite Kovačič Čelofiga iz Policijske uprave Maribor. Predmet je na voljo kot izbirni v 1. letniku magistrskega študija. Informacije o ostalih predmetih so na voljo tukaj.