NAZIV DELA
Grafični oblikovalec, Oddelek za komunikacije in notranje oblikovanje
OPIS DELA
Stvari vidiš nekoliko drugače. Tako kot mi. Prepričani smo, da so tvoje vrednote pomembnejše od tvojega življenjepisa. Zato ponujamo delovna mesta, ki bodo preizkusila tvoje sposobnosti in ti omogočila razvoj. Pridruži se nam in spoznaj stvari z drugega zornega kota.
O tebi
Imaš:
- Izobrazbo s področja grafičnega oblikovanja, medijev in tipografije,
- vizualne kompetence z močnim občutkom za estetiko,
- miselnost, ki je usmerjena na kupce,
- sposobnost verbalno razložiti koncepte in vizualne interpretacije,
- sposobnost postavljanja prioritet in organiziranja lastnega dela, da se najbolj učinkovito izkoristi čas, ki je na voljo, in upošteva dogovorjene roke,
- sposobnost delati v okolju s hitrim tempom,
- navdušenje nad nalogami in skupinskim delom,
- dober občutek za podrobnosti,
- praktični pristop k delu,
- osnovne komunikacijske spretnosti v angleškem jeziku, dobre ustne in pisne spretnosti v jezikih, ki so specifični za državo/trg,
- dobre računalniške veščine z znanjem in izkušnjami z uporabo programske opreme za grafično oblikovanje (Adobe Creative Suite) in proizvodnih orodij, npr. tiskalnikov, priprave na tisk in tiskarskih tehnik.
O delovnem mestu
Navdihniti in presenetiti obiskovalce s predstavitvijo in obveščanjem o ponudbi opreme za dom podjetja IKEA z močnimi vizualnimi vtisi, ki presegajo njihova pričakovanja. To bo okrepilo blagovno znamko IKEA in več obiskovalcev spremenilo v kupce.
O delovnih nalogah
Tvoje delo bo obsegalo:
- Uporabiti kompetence grafičnega oblikovanja za krepitev edinstvenosti in doslednosti identitete podjetja IKEA na področju grafičnega oblikovanja v trgovini z uporabo načel vizualne in verbalne identitete podjetja IKEA.
- Aktivno prispevanje k vsebini akcijskega načrta v oddelku s pobudami, ki bodo prispevale k rasti podjetja in dolgoročni donosnosti ter izvajanju dogovorjenih načrtov, v tesnem sodelovanju z drugimi funkcijami.
- Načrtovanje, izvajanje in ocenjevanje grafičnega oblikovanja v trgovini za zagotovitev, da ta prikaže prednosti Koncepta IKEA ter dopolni in izboljša predstavitev izdelkov z uporabo preizkušenih rešitev, najboljših praks, smernic in nacionalnih usmeritev.
- Aktivno prispevati k razvijanju, izvajanju in ocenjevanju strategij grafičnega oblikovanja v trgovini, ki podpirajo priročno nakupovalno izkušnjo, z uporabo znanja o bivanju doma in nakupovalnih navadah na lokalnem trgu.
- Spoštovanje rutin in odgovornosti, sodelovanje z ekipo oddelka za komunikacije in notranje oblikovanje in drugimi funkcijami v trgovini, hitro ukrepanje z namenom izkoriščanja komercialnih priložnosti in razumevanja vpliva lastnih ukrepov na finančne rezultate.
- Zagotavljanje vizualne uravnoteženosti in doslednosti, kakovosti in preprostosti, stroškovne učinkovitosti in trajnosti pri ustvarjanju in izvajanju grafičnega oblikovanja v trgovini.
- Spremljanje in poznavanje opreme za dom, komunikacijskih in oblikovalskih trendov v maloprodaji zaradi sledenja ustvarjalnim usmeritvam, ki navdihujejo in presenečajo kupce trgovine IKEA, skozi vizualno in verbalno identiteto podjetja IKEA.
- Skrb za obiskovalce in odprava motenj med delom v trgovini.
IKEA Jugovzhodna Evropa je vznemirljiva in spodbudna regija z odličnim načrtom rasti v vseh državah – na Hrvaškem, v Romuniji, Srbiji, Sloveniji in Ukrajini. Trenutno imamo odprtih 6 trgovin.
DELODAJALEC
IKEA Slovenija
PRIJAVE
Pridruži se oddelku za komunikacije in notranje oblikovanje in se prijavi prek spleta do 9.4.2021 v angleškem jeziku.