Se strinjaš, da smo dandanes uporabniki zasuti z vse večjo količino različnih informacij? Ta poplava informacij in raznih impulzov in tudi šumov v svetu postavlja podjetja pred velik izziv – kako pritegniti pozornost tako potencialnih kot že obstoječih uporabnikov. In prav tukaj igra pomembno vlogo močna blagovna znamka, ki velja za eno od ključnih orodij za doseganje tega cilja. Blagovna znamka pa ne zajema le komunikacijskih elementov, temveč je tesno povezana tudi z uporabniško izkušnjo izdelka ali storitve, ki jo predstavlja.
Na tokratnem Start:up Müsliju bosta na predavanju Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga pri podjetju Marles hiše, ki je v preteklosti med drugim skrbela tudi za produkte in blagovno znamko Elan. V debati se ji bo pridružila Amedea Derenda Mujezinović, izkušena načrtovalka uporabniške izkušnje in produktna vodja, ki ima med svojimi referencami navedena tehnološka podjetja kot so MESI, Kaldi, Krka, Zavarovalnica Triglav, Lowtware in druge. Skupaj bosta osvetlili bistvene elemente blagovne znamke, raziskali, kako se njihova pomembnost spreminja skozi čas, ter razpravljali o tem, kako uporabniška izkušnja oblikuje in krepi blagovno znamko.
Kdaj? torek, 3. oktober ob 18:00
Kje? Kid Kibla, Maribor
Za udeležbo na dogodku je potrebna prijava.