Kako povečati dostopnost in konkurenčnost evropskih avdiovizualnih (AV) in medijskih vsebin

Kako povečati dostopnost in konkurenčnost evropskih avdiovizualnih (AV) in medijskih vsebin

Kako povečati dostopnost in konkurenčnost evropskih avdiovizualnih (AV) in medijskih vsebin 960 640 Medijske

Slovenija je v okviru predsedovanja Evropski uniji gostila mednarodno strokovno konferenco, na kateri je bil v ospredju izziv, kako omogočiti enakovredno razmerje med akterji na svetovnem trgu ponudnikov avdiovizualnih vsebin. Kot gostja na panelu je sodelovala tudi predstojnica Inštituta za medijske komunikacije izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer. Zaradi razvoja novih tehnologij in epidemije covida-19 so se namreč pomembno spremenile produkcija in distribucija oziroma dostopnost avdiovizualnih del, kar je bil tudi eden od ključnih izzivov, na katerega so skušali panelisti odgovoriti.📽🎞

Back to top
Piškotki 🍪

Ko obiščete našo spletno stran, se lahko podatki iz nekaterih storitev shranjujejo (običajno v obliki piškotkov). Tukaj lahko spremenite vaše nastavitve zasebnosti. Omeniti velja, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vašo izkušnjo na našem spletnem mestu in na storitve, ki jih lahko ponudimo.

Google Analytics koda za analitiko.
Google Fonts.
Google Maps.
Vdelani videoposnetki.

Pogoji zasebnosti

Naša spletna stran uporablja piškotke. Določite svoje nastavitve zasebnosti in / ali se strinjate z našo uporabo piškotkov. 🍪