“Za medijsko industrijo bolj zaželeno ustvarjati dobiček, kot biti družbeno odgovoren”

“Za medijsko industrijo bolj zaželeno ustvarjati dobiček, kot biti družbeno odgovoren”

“Za medijsko industrijo bolj zaželeno ustvarjati dobiček, kot biti družbeno odgovoren” 1920 1080 Medijske

Ameriška založba IGI Global je izdala novo knjigo Multidisciplinary Approaches to Ethics in the Digital Era, v kateri sta svoje poglavje o oglaševalski etiki v kontekstu industrije tiskanih medijev dodali tudi naši docentki, Tina Tomažič in Katja Udir Mišič.

Avtorici sta pripravili kakovostno sociološko primerjavo treh najpomembnejših slovenskih tiskanih dnevnikov z vidika prikritega oglaševanja. Množične medije obravnavata z vidika gospodarskega interesa v primerjavi z družbeno odgovornostjo podjetij. Rezultati raziskave prikazujejo bistvene lastnosti objektivne slike dnevnih časopisov ter dejstvo, da je za medijsko industrijo bolj zaželeno ustvarjati dobiček kot biti družbeno odgovoren.

Ogled izvorne novice

na https://www.igi-global.com/book/multidisciplinary-approaches-ethics-digital-era/244350
Ogled izvorne novice

    Vsa polja so zahtevana

    Back to top
    Piškotki 🍪

    Ko obiščete našo spletno stran, se lahko podatki iz nekaterih storitev shranjujejo (običajno v obliki piškotkov). Tukaj lahko spremenite vaše nastavitve zasebnosti. Omeniti velja, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vašo izkušnjo na našem spletnem mestu in na storitve, ki jih lahko ponudimo.

    Google Analytics koda za analitiko.
    Google Fonts.
    Google Maps.
    Vdelani videoposnetki.

    Pogoji zasebnosti

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Določite svoje nastavitve zasebnosti in / ali se strinjate z našo uporabo piškotkov. 🍪