Štajerska gospodarska zbornica in Regionalna gospodarska zbornica Celje v sodelovanju z Inštitutom za medijske komunikacije (FERI, UM) organizira natečaj za najboljši video filmček na temo gospodarstva med mladimi. Sodelovanje na natečaju je odprto mladim, ki želijo izraziti svoje ideje in poglede na gospodarstvo ter prikazati svojo ustvarjalnost in kreativnost. Vsebine, ki jih lahko pripravijo, so različni avdiovizualni produkti (kratki videi ali filmčki) na temo gospodarstva in ekonomije v dolžini do 3 min.
Poudarek natečaja je na razumevanju in dojemanju gospodarstva s strani mladih. V video izdelkih lahko mladi avtorji opredelijo razumevanje gospodarstva, priložnosti in ovire, ki vidijo pri vključevanju v gospodarstvo ter razumevanje sedanjih in bodočih izzivov na področju gospodarstva. S svojimi vsebinami lahko spodbujajo in navdihujejo mlade, da se pridružijo svetu podjetništva.
Vsebina filmov lahko zajema tudi teme, kot so vključevanje mladih v gospodarstvo, potrebne veščine in kompetence, digitalna transformacija in njen vpliv na zaposlovanje mladih, trajnostni razvoj, izobraževanje in usposabljanje za delovanje v gospodarstvu ter druge, ki se zdijo pomembne in relevantne za področje gospodarstva.
Slavnostna razglasitev rezultatov
Najboljši izdelki bodo nagrajeni in uporabljeni na dogodku ob podelitvi osrednje nagrade za najuspešnejša podjetja iz širše Štajerske regije, ki jo bosta skupaj podelili Štajerska gospodarska zbornica in Regionalna gospodarska zbornica Celje na dogodku Štajerska gospodarska odličnost. Poleg izjemne reference najboljši prejmejo še dobre praktične nagrade, med njimi tudi prenosni računalnik.
Kriteriji za ocenjevanje:
- Kreativnost: Ocena kreativnosti filma vključuje kreativnost ideje in način predstavitve.
- Izvirnost: Izdelek bi moral izstopati po izvirnosti ideje in inovativnem pristopu.
- Angažiranost: Dobrodošlo je, da izdelek navdihuje gledalce in spodbuja k ukrepanju ali razmišljanju o izbrani temi.
- Izvedba: Vključuje oceno ustrezne tehnične in produkcijske izvedbe.
- Ustrezna dolžina: Film mora biti ustrezne dolžine, da ujame pozornost gledalca in hkrati predstavi vsebino na najboljši možni način.
- Sporočilo: Pomembno je, da film jasno in učinkovito predstavi sporočilo, ki je skladno s temo razpisa.
Oddaja izdelkov
Format za oddajo izdelkov:
- Resolucija: 1920 x 1080, 25 fps
- Video kodirni standard: H.264
- Bitna hitrost: 12 Mbps
Sodelujoči naložijo izdelke na YouTube in pri nastavitvah vidnosti izberejo možnost »Nedoločeno« (ang. Unlisted). Povezavo do videoposnetka nato oddajo preko prijavnega obrazca za natečaj:
TUKAJ (rok za oddajo: 3. november 2024!)
Natečaj in izbor nagrajencev bo vodila strokovna komisija s predstavniki Fakultete ter Štajerske gospodarske zbornice.
Nekaj možnih izhodišč za video izdelke:
Kako mladi razumejo gospodarstvo? Kakšne priložnosti danes vidijo v gospodarstvu? Katere ovire vidijo pri vključevanju v gospodarstvo? Kaj lahko mladi podjetniki naredijo, da uspejo v poslu? Kako lahko po njihovem mnenju gospodarstvo postane bolj vključujoče za mlade? Kaj menijo mladi, katere so najpomembnejše veščine in kompetence, ki jih potrebujejo, da bi uspeli v gospodarstvu? Kako se lahko mladi vključijo v oblikovanje prihodnosti gospodarstva?
Kako lahko mladi najdejo zaposlitev v različnih panogah in kako lahko sami postanejo podjetniki? Kako lahko mladi prispevajo k rasti in razvoju gospodarstva?
Kako mladi vidijo digitalno prihodnost in kakšen vpliv bo imela na gospodarstvo? Kako se mladi spopadajo z novimi tehnologijami in kako lahko digitalna transformacija spodbuja inovacije in rast v gospodarstvu?
Kako mladi vidijo trajnostni razvoj družbe in kako lahko prispevajo k trajnostnemu razvoju gospodarstva? Kako lahko trajnostno poslovanje spodbuja trajnostni razvoj in kako lahko mladi postanejo gonilna sila za trajnostno prihodnost?
Kako izobraževanje in usposabljanje vplivata na razvoj gospodarstva in kakšen vpliv imata na zaposlitvene možnosti mladih? Kako lahko mladi pridobijo potrebne veščine in znanja za uspešno delovanje v gospodarstvu?