Za nami je že četrti uspešno zaključen projekt Kreakcija, ki poteka v sklopu predmeta Odnosi z javnostmi pod mentorstvom doc. dr. Tine Tomažič, v sodelovanju s Policijsko upravo Maribor in Slovenskim društvom za odnose z javnostmi.
V okviru projekta so morali študenti pripraviti komunikacijske projekte, s katerimi so naslovili katero od perečih področij, povezanih z mladimi in varnostjo, kot so prometna varnost, zaščitni ukrepi pred vlomilci, medvrstniško nasilje, boj proti korupciji in interes za delo mladih v policiji.
V žiriji sodelovali medijski in komunikacijski strokovnjaki
Komisija je med 15 sodelujočimi komunikacijskimi kampanjami izbrala tri najboljše in jih razglasila na današnji novinarski konferenci. Žirijo so sestavljali dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, dr. Tina Tomažič, profesorica na Inštitutu za medijske komunikacije FERI, in Martin Bajželj, strokovnjak za komuniciranje na Statističnem uradu RS in obenem podpredsednik Slovenskega društva za odnose z javnostmi.
z Inštituta za medijske komunikacije FERI, prav tako soavtorica projekta, je dodala, da je projekt študentom predstavljal velik izziv, po drugi strani pa jim je prinesel ogromno dragocenih izkušenj in praktičnega znanja, kar je velika popotnica za njihovo nadaljnjo poklicno in študijsko pot.
predstojnica Inštituta za medijske komunikacije, je študente ob tej priložnosti nagovorila in med drugim povedala: “Zelo vesela sem, ko so naši študenti vključeni v projekt, posebna zahvala gre mariborski policiji, ki prepoznava kompetence naših študentov smeri Medijske komunikacije, ki v različnih obdobjih izkazujejo kreativnost in tehnične veščine. Zagotovo je to nekaj, kar lahko služi pri konkretnih projektih in odpira vrata v dinamični svet komuniciranja.”
In najboljši projekti so…
1. mesto: Življenje ni igra
Avtorji: Kristina Žižek, Jure Šadl, Sven Pušnik
Projekt treh študentov je prepričal s svojo dinamiko in napetostjo. Življenje ni igra. Ne klikaj, ko voziš, je sporočilo, ki jasno pove, da je lahko vsak klik med vožnjo usoden. To si lahko privoščimo samo v virtualnem svetu.
Avtorji najbolje ocenjenega projekta so povedali: “Za začetek bi se radi zahvalili našim mentorjem, in sicer dr. Tini Tomažič in asistentki Ireni, prav tako pa predstavnici za odnose z javnostmi iz PU Maribor, Aniti Kovačič Čelofiga. S svojim projektom smo želeli opozoriti na problematiko uporabe mobilnih telefonov med vožnjo. Menimo, da je to neka tema, ki jo je treba vedno znova osvetliti, saj prihaja do tega, da se to čedalje večkrat ponavlja. Seveda so velike posledice ob vsaki distrakciji med vožnjo.”
2. mesto: Naj ostane samo nočna mora
Avtorji: Anastasija Josifovska, Katarina Mudrić, Kiril Krstevski
Avtorji opozarjajo na problematiko rabe mobilnih telefonov med vožnjo s sloganom Naj ostane samo nočna mora – telefon izklopi, varnost vklopi! Ekipa je komisijo prepričala z jasno zasnovanim pojasnilom, hkrati pa je zapisana ideja kar najbolje prelita v produkcijski del naloge.
3. mesto: Modri heroji
Avtorji: Zala Meklav, Maša Škrbić
Odlično izpeljan produkcijski del in drugačen, bolj umetniški pristop sta avtoricama prinesla tretje mesto. S sloganom Postani heroj, pridruži se modri ekipi pozivata mlade, naj se pridružijo ekipi junakov v modrem ter razmišljajo o vlogi policista kot nekoga, ki lahko spreminja svet.
Iskrene čestitke vsem zmagovalcem!